Winkelmandje

Klantenservice

Uw filters

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe kan ik bestellen?
    1. Ga naar het artikel van jouw keuze en klik op de button "In het winkelmandje"

    2. Je kunt nu "Verder Winkelen" of "Naar je Winkelmandje"

    3. Ben je klaar met shoppen, ga dan naar je Winkelmandje

    Hier kan je eventueel nog de kleur of maat van jouw keuze wijzigen. Wanneer je een actiecode hebt dan kun je deze hier ook toevoegen.

    4. Heb je alles ingevuld, klik dan op de button "Bestellen"

    Was je nog niet ingelogd, of ben je een nieuwe klant, dan kan je je hier aanmelden.

    5. In deze stap kan je eventueel een afwijkend bezorgadres ingeven

    6. Kies hoe je wilt betalen

    7. Afhankelijk van de gekozen betaalwijze, kan je nu je betaling afhandelen.

    Na het afronden van de betaling, is je bestelling klaar en wordt deze in het systeem verwerkt.*
    24 uur later heb jij je bestelling in huis! Klik hier voor het leverschema.

    Jouw bestelling wordt direct in ons systeem verwerkt. Het is daardoor niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen of te annuleren.

    *Zodra je bestelling bij ons is verwerkt, sturen we je binnen 24 uur een bevestigingsmail.

  • Kan ik mijn online geplaatste bestelling nog annuleren of wijzigen?
    Nee, dat is, wegens geautomatiseerde verwerking, helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt direct in ons systeem verwerkt en zo snel mogelijk klaar gemaakt voor verzending.

    Heb je vragen over je bestelling, dan kan je altijd contact met ons opnemen.

    Uiteraard behoud je het recht om je bestelling, in de meeste gevallen, binnen 14 dagen te mogen retourneren.
    Bekijk onze voorwaarden waaronder je kunt retourneren.

  • Hoe weet ik dat Christine le Duc mijn online bestelling heeft ontvangen?
    Als je een online bestelling plaatst, krijg je hiervan binnen enkele minuten een bevestigingsmail op het mailadres dat je hebt opgegeven in je bestelling.

    Heb je langer dan 24 uur geleden online besteld en nog geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact op met onze Klantenservice.
  • Waarom kan ik bij mijn bestelling niet kiezen voor betaalwijze via acceptgiro of automatische incasso?
    Onze Christine le Duc webshop ondersteunt geen betalingen via acceptgiro of automatische incasso.

Betalen

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
    Je kunt je bestelling op de volgende manieren betalen:

    Bancontact / Mister Cash
    Met Bancontact / Mister Cash kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankoop afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes zoals je die gewend bent van jouw eigen bank. 

    PayPal 
    PayPal is een online betaalmethode waarmee je gemakkelijk en veilig online betalingen kunt ontvangen. PayPal helpt jouw creditcardinformatie te beschermen met geavanceerde beveiligingssystemen en fraudepreventiesystemen. Jouw bank- of creditcardgegevens worden alleen door PayPal opgeslagen. Daarom is het bij aankopen met PayPal niet nodig bij iedere transactie opnieuw jouw gegevens via internet te verzenden. Dit maakt betalen via PayPal extra veilig. Daarnaast maakt dit systeem betalen extra eenvoudig: je betaalt met slechts een paar klikken omdat jouw kaartgegevens gekoppeld zijn aan jouw account - en je deze gegevens dus niet iedere keer opnieuw hoeft in te voeren. Maak gratis een PayPal-account aan en koppel deze aan jouw bankrekening of creditcard. Dan wordt winkelen bij Christine le Duc nog eenvoudiger. Je kunt meer informatie vinden over PayPal op www.paypal.com. Bij het retourneren van artikelen wordt de terugbetaling automatisch geregeld.

    Creditcard (Visa/MasterCard)
    Betalen met creditcard is een eenvoudige en veilige manier om aankopen te doen. Je kunt alle kaarten met VISA- of MasterCardsymbool gebruiken. Bij betaling per creditcard maken wij gebruik van onze betaal provider Ogone. Je gegevens worden 100% vertrouwelijk behandeld. De overdracht van je gegevens is steeds in een veilige, versleutelde vorm, zodat deze betaalmethode jouw volledige bescherming biedt en jouw bankgegevens ook voor ons verborgen blijven. Bij betaling met VISA/MasterCard behoudt Christine le Duc zich het recht voor om te controleren of de kaart geldig is, of er voldoende bestedingsruimte is voor het afschrijven van het aankoopbedrag en of de adresgegevens van de klant juist zijn. Bij het retourneren van artikelen wordt je terugbetaling automatisch geregeld. 

  • Wanneer wordt mijn betaling verwacht?
    Wanneer je kiest voor betaling door middel van de opties Bancontact / MrCash, Belfius, ING HomePay, KBC, Credit Card of PayPal dan wordt je betaling direct afgeboekt. 

    Meer uitleg over de diverse betaalmogelijkheden? Klik op deze link.
  • Ik heb artikelen geretourneerd. Wanneer wordt mijn betaling (deels) teruggestort?
    Heb je bij jouw bestelling voor een online betaalmethode gekozen zoals Bancontact / Mr Cash, PayPal of Credit Card en heb je 1 of meerdere artikelen (of zelfs alles) aan ons retour gezonden en jouw retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden, dan wordt het bedrag automatisch, doch uiterlijk binnen 14 dagen aan je terugbetaald.

    Klik hier voor het contactformulier
  • Is het mogelijk om in termijnen te betalen?
    Nee, het is helaas niet mogelijk om een factuur in termijnen te betalen.
  • Zijn alle prijzen inclusief BTW?
    Ja, alle prijzen die Christine le Duc vermeldt, zijn inclusief 21% BTW.

    Op de factuur vind je het BTW bedrag terug.
  • Wat is 3-D Secure of SecureCode bij creditcard betalingen?
    3-D Secure en SecureCode maken het betalen met een creditcard op internet nog veiliger.

    De 3-D Secure technologie is ontwikkeld door Visa en wordt aangeboden onder de merknaam Verified by Visa. Onder het label MasterCard SecureCode biedt ook MasterCard deze standaard aan. Ook Maestro biedt de 3-D Secure aan. 3-D Secure en SecureCode vormen een extra stap bij het plaatsen van je bestelling die is bedoeld voor je veiligheid. Je wordt beschermd tegen misbruik van je creditcardnummer omdat je voor de betaling eerst je identiteit bevestigt.

    Meer informatie over 3-D Secure en SecureCode vind je op de website van Visa of MasterCard.
  • Wat is SSL?
    Verwerking van je klantgegevens vindt plaats via een zogenaamde SSL-overdracht. SSL staat voor "Secure Socket Layer". Dit systeem versleutelt alle gegevens, voordat ze naar ons verstuurd worden. Op deze manier kunnen je gegevens bij overdracht via het internet niet worden gelezen door onbevoegden.

    De laatste versies van Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari en Opera – ondersteunen de techniek voor deze beveiligde overdracht.

Actie-, Groupon- & vouchercodes

  • Hoe kan ik mijn actie-, Groupon- of voucher code gebruiken bij mijn bestelling?
    Wanneer je jouw actie-, groupon-, of voucher code wilt verzilveren ga je als volgt te werk:

    1. Je vult je winkelmandje met de artikelen die je wilt bestellen.
    2. Vervolgens vul je jouw actie-, Groupon-, of vouchercode in bij het vakje "Heb je een actie-, kortingcode?"
    3. Vervolgens druk je op verzilveren. Het bedrag wordt in mindering gebracht.
    4. Ga daarna meteen door naar de betaalmethoden.

    Let op!

    - Je kunt slechts 1 actie-, Groupon-, of voucher code gebruiken per bestelling.
    - Je vouchercode is geldig tot de datum die op de voucher vermeld staat. Daarna kunnen ze niet meer worden gebruikt.
  • Ik heb bij mijn bestelling gebruik gemaakt van een kortingsvoucher. Wat gebeurt er met mijn tegoed wanneer ik iets retourneer?
    Wanneer je een bestelling die je hebt aangekocht met een vouchercode retourneert, wordt de actie-, kortings- of vouchercode omgezet in een retourvoucher, die na verwerking hier, nog één maand geldig blijft.

    Zodra de retourzending bij ons verwerkt is, krijg je een e-mail met je nieuwe, persoonlijke kortingscode.

    Bij een volgende bestelling kan je jouw persoonlijke code invullen in het vak "Heb je een actie- of vouchercode". Vervolgens wordt de korting automatisch in mindering gebracht op het totaalbedrag van je bestelling.
  • Hoe kan ik mijn actiecode activeren?
    Je kunt jouw actiecode invoeren zodra je in het winkelmandje zit. 

    Dit doe je door onderaan de pagina, in het vakje "Heb je een actie-, korting-, of vouchercode?" je code in te voeren en klik vervolgens op verzilveren. Jouw actiecode wordt dan toegevoegd aan de bestelling.
  • Ik ben mijn actiecode vergeten te activeren. Kan ik deze nog doorgeven?
    Je order wordt direct verwerkt in ons bestelsysteem, daardoor is het niet mogelijk om je actiecode achteraf te verwerken.

    Uiteraard kun je de actiecode wel nog gebruiken (zolang deze geldig is) met een nieuwe order.


Garantie

  • Garantieprocedure
    Christine le Duc garandeert de deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van door Christine le Duc geleverde artikelen conform de aangeboden specificaties. Op de goederen zijn de wettelijke garantierechten van toepassing waarop door u als koper in voorkomende gevallen een beroep kan worden gedaan. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie.

    Er kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie in de volgende gevallen:
    • Bij beschadiging door opzet of door nalatigheid 
    • Bij beschadiging door verkeerd gebruik of nalatig onderhoud 
    • Bij normale slijtage 
    Mocht een artikel toch defect zijn of u het door u besteld artikel functioneert niet / niet goed, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice voor de aanvraag van een garantieformulier.

    Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het garantieformulier naar ons op. Defecte retouren zonder garantieformulier of een niet volledig ingevuld garantieformulier worden niet in behandeling genomen en het artikel wordt op uw kosten naar u retour gezonden. 

    De beschrijving en het retour adres van deze fabrieksgarantie is bijgevoegd bij het artikel dat je hebt aangeschaft. Bewaar deze informatie en jouw aankoopbewijs zorgvuldig om in de toekomst aanspraak te kunnen maken op jouw garantierecht bij deze fabrikant.

    Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor uw rekening.

Leveringen

  • Is mijn bestelling al verzonden?
    Tijdens het verzendproces ontvang je twee berichten:

    De eerste zodra men start met het (in)pakken van je bestelling.
    De tweede zodra je pakket is verzonden. In dit tweede bericht vind je de track & trace informatie om de verzending te kunnen volgen. 
    Het volgen ervan zelf kun je op PostNL doen.
  • Door wie en wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
    Voor het transport en afleveren van onze pakketten werken wij samen met PostNL.

    Wij streven ernaar dat bestellingen die op werkdagen vóór 22:30 uur worden geplaatst, de volgende werkdag worden geleverd. 

    Bestel je vóór 22:30 uur dan wordt je bestelling de volgende werkdag (uitgezonderd maandagen) door PostNL afgeleverd volgens het hieronder vermelde schema. Bestel je in het weekend hou dan ook rekening met de leverdagen van 
    PostNL
     zoals hieronder vermeld.
    • Bezorgdagen: Dinsdag t/m zaterdag, 9.00 - 21.30 uur
    • Aantal aanbiedpogingen: 2 pogingen
    • Eventueel kan een bestelling afgegeven worden bij de buren (doordat onze verpakking anoniem is geschiedt dat discreet)
    • Na iedere poging wordt een kennisgeving achtergelaten voor de ontvanger
    • Na de 2e aflever poging wordt het pakket afgeleverd op 1 van de 500 pick-up points
    • De ontvanger ontvangt daarvan bericht
    • Openingstijden afhaallocaties: Zie www.kariboo.be. Hier kan d.m.v. het invoeren van de pakjescode, postcode, gemeente of stad een pick-up point worden gevonden. Tevens staan hier vaak ook de openingstijden van de desbetreffende locatie vermeld
    • Eenmaal afgeleverd op een pick-up point verblijft een pakket daar 14 dagen, na 7 dagen zal een reminder naar de ontvanger verstuurd worden.  
  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
    Voor orders via internet bedragen de verzendkosten naar België €4,95.

    Bij deelleveringen uit één bestelling, worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht. Je betaalt dus altijd maar één keer de verzendkosten.
  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
    Dat is mogelijk. In stap 2 van het bestelproces heb je de optie om een ander afleveradres dan je factuuradres in te geven.
  • Hoe kan ik de bezorgstatus van mijn bestelling volgen?
    Met behulp van de 'track & trace' informatie, die je per mail van ons ontvangt, kun je op www.kariboo.be zelf op ieder moment de verzendstatus van je bestelling checken.

Retouren

  • Algemene retour mogelijkheden
    Terugsturen binnen 14 dagen mogelijk
    Bij aankoop op afstand (zoals via een webwinkel) geldt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Dit zogenoemde "herroepingsrecht" betekent dat je in principe alles wat je bij ons koopt, binnen 14 dagen (geteld vanaf de datum van ontvangst) zonder opgaaf van redenen (gratis) kunt retourneren, waarna je het aankoopbedrag terugkrijgt. Voorwaarde is wel dat het artikel onbeschadigd is en niet gebruikt.

    Uiteraard mag je de door jou bestelde artikelen eerst beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld.

    Uitzonderingen
    In onze retourvoorwaarden vind je enkele belangrijke uitzonderingen op het herroepingsrecht:
    • Slips, kousen, sexy speeltjes en andere artikelen bedoeld voor (intiem) lichamelijk gebruik, kunnen om hygiënische redenen nooit geretourneerd worden indien de verpakking en/of verzegeling is verbroken 
    • DVD's en elektronische apparatuur e.d met een verzegeling, kunnen als deze verpakking en/of verzegeling is verbroken, niet worden geretourneerd 
    Defect artikel
    Blijkt een artikel bij ontvangst defect te zijn, neem dan contact op met onze Klantenservice.

    Wat moet ik doen, als ik een artikel wil terugsturen?
    Kijk hiervoor bij de vraag Instructies voor herroeping.

    Waar kan ik mijn artikel naar retour sturen en zijn er kosten verbonden aan het terugsturen van artikelen?
    Wil je je bestelling retour sturen dan kan dat naar het onderstaande adres:

    Christine le Duc B.V.
    Afd. Retouren
    Watermolen 6
    4751 VK OUD GASTEL 
    Nederland

    Verzendkosten van een retour zijn altijd voor rekening van de verzender ervan.

    Bij je bestelling ontvang je een service- en garantiekaart. Deze is onderdeel van de pakbon die je per ontvangen hebt.
    Hierop kun je invullen wat je retour zendt en met welke reden.
    Gelieve deze kaart altijd bij te sluiten, zodat wij je retourzending correct kunnen verwerken.
    Zodra jouw retour verwerkt is, ontvang je een bevestiging via email.

    Retourbewijs 
    Als je de retourzending overdraagt aan de vervoerder, ontvang je een retourbewijs. Bewaar dit zorgvuldig!

    Als ik een complete levering terugstuur, krijg ik dan ook de verzendkosten terug?
    Ja, stuur je de gehele zending terug, dan krijg je van ons de aankoopsom plus de eerder in rekening gebrachte verzendkosten van € 4.95 terug.
  • Instructies voor herroeping
    Herroepingsrecht
    Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

    De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het (laatste) goed fysiek in bezit krijgt.

    Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde formulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

    Je kunt deze per gewone post of e-mail aan ons richten:

    Christine le Duc B.V.
    Postbus 21 
    4530 AA Terneuzen
    Nederland 

    Contact:serviceNL@christineleduc.be 

    Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

    Je kan de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop jij het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug zenden. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Bewaar zorgvuldig jouw retourbewijs bij afgifte van jouw pakket.

    Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

    Gevolgen van de herroeping
    Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd. De terugbetaling kan door ons worden opgeschort totdat wij de geretourneerde goederen terug hebben ontvangen of (in geval van dispuut) totdat je ons een bewijs van retournering van de goederen hebt verstrekt.

    Voor deze terugbetaling van je aankoopbedrag worden geen kosten in rekening gebracht.

  • Het formulier voor herroeping
    Je vindt het formulier voor herroeping door de volgende link: klik hier.
  • Retour adres
    Ons retour adres is: 
     
    Christine le Duc B.V.
    Afd. Retouren
    4751 VK Oud Gastel
    Nederland
  • Hoe lang duurt het totdat mijn retourzending is verwerkt?
    Wij streven ernaar jouw retourzending binnen 2 weken te verwerken, geteld vanaf de datum dat je jouw pakket hebt afgegeven bij de verzender van je pakket. 

    Bewaar daarom altijd goed je bewijs van verzending. Hierop staat de datum waarop je retourzending gestart is.
  • Ik heb een tegoed bij Christine le Duc. Wanneer wordt dit teruggestort?
    Heb je bij jouw bestelling voor een online betaalmethode gekozen zoals PayPal, Credit Card of Bancontact / Mr Cash en heb je 1 of meerdere artikelen (of zelfs alles) aan ons retour gezonden en jouw retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden, dan wordt het bedrag automatisch, doch uiterlijk binnen 14 dagen aan je terugbetaald.
  • Betaal ik verzendkosten voor het retourneren?
    Retouren vanuit België komen voor je eigen rekening. 

    Vergewis je daarom goed van de retour voorwaarden om te voorkomen dat je retour niet aan de voorwaarden voldoet en deze geweigerd wordt waardoor je onnodige kosten maakt.

    Lees hier onze retour voorwaarden.

  • Kan ik delen van een artikel retourneren?
    Het retourneren van een artikel gaat per artikelnummer.

    Bestaat een artikel (met één artikelnummer) uit verschillende delen, en één van de delen bevalt je niet, dan kan je alleen het complete artikel (alle delen) retourneren.

    Bestaat het setje wat je gekocht hebt uit twee artikelen met twee aparte artikelnummers, dan kan je de delen afzonderlijk retourneren.

Maattabel

Account

Contact

Adresgegevens

  • Waar kan ik jullie (adres)gegevens vinden?
    Ons vestigingsadres is:
    Christine le Duc B.V. 
    Garenmarkt 4 
    4524 CL Sluis
    Nederland 

    Ons postadres is:
    Christine le Duc B.V.
    Postbus 21 
    4530 AA Terneuzen 
    Nederland

    Ons retouradres is:
    Christine le Duc
    Afd. Retouren / Referentie: CLD
    4751 VK Oud Gastel 
    Nederland  

    Email: service@christineleduc.be

Service & Contact

  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
    De Christine le Duc klantenservice staat klaar om al je vragen te beantwoorden, klik hier voor onze contactgegevens.
  • Ik ben niet tevreden, hoe kan ik een klacht indienen?
    Wij vinden een goede dienstverlening aan jou als klant erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, dan doen wij ons best om een passende oplossing voor jou te vinden.

    Hoe kun je een klacht indienen?
    Online (via internet)
    Geef jouw klacht online aan ons door via ons contactformulier.

    Hoe wordt jouw klacht afgehandeld?
    De bij ons ingediende klacht wordt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht beantwoord.
    Als er meer tijd nodig mocht zijn voor de afhandeling van jouw klacht, dan ontvang je binnen deze 14 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer je een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.

    Ben je het niet eens met het antwoord op jouw klacht?
    Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met ons antwoord op jouw klacht.
    Indien je het niet eens bent met de uitkomst, dan heb je 4 weken de tijd om hiertegen in beroep te gaan. Dit doe je door ons per brief te laten weten dat je het er niet mee eens bent en dat je een andere oplossing wilt.

    In jouw brief moeten de volgende gegevens worden opgenomen:
    • Omschrijving van jouw klacht en waarom je het niet eens bent met het eerder door ons ontvangen antwoord. 
    • Jouw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres 
    • Jouw klantnummer 
    • Jouw handtekening 
    Je kunt jouw brief sturen naar: 

    Christine le Duc B.V. 
    T.a.v. Klantenservice klachtenregistratie

    Postbus 21
    4530 AA |Terneuzen
    Nederland 

    Het hoofd van de Klantenservice bevestigt de ontvangst van jouw brief en geeft aan wanneer je een antwoord krijgt. Dit zal meestal binnen enkele weken, maar uiterlijk binnen 3 maanden zijn.

    Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Over ons

  • Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?
    Je vindt onze algemene voorwaarden onder deze link.
  • Hoe weet ik dat mijn discretie gewaarborgd is?
    Erotiek is iets persoonlijks. Dat weten wij bij Christine le Duc als geen ander en daarom kan je altijd 100% op onze discretie rekenen. 

    Bestelling
    Jouw bestelling wordt discreet verzonden in een neutrale verpakking zonder vermelding van onze naam en/of logo als afzender. 

    Persoonlijke gegevens
    Vanzelfsprekend delen wij in geen enkel geval jouw persoonlijke gegevens met derden

    Social Media
    Uiteraard zullen wij je nooit op eigen initiatief benaderen op social media.
  • Hoe oud zijn de modellen op de Christine le Duc website?
    Wij werken uitsluitend met professionele fotomodellen die 18 jaar of ouder zijn.
  • Privacy & Cookies
    Privacy Policy 

    Christine le Duc vindt het absoluut belangrijk om de door u verstrekte gegevens met alle zorgvuldigheid en vertrouwelijkheid te behandelen.

    Dit privacybeleid en de algemene voorwaarden zijn van toepassing voor elk bezoek aan onze site en elke overeenkomst (schriftelijk, telefonisch of via internet).

    De verantwoordelijke voor de verwerking van uw gegevens is Christine le Duc B.V.

    Vestigingsadres:
    Garenmarkt 4
    4524 CR Sluis
    Nederland

    Contact: serviceNL@christineleduc.be

    BTW / Registratie nummer: BE 0700 931 601

Actievoorwaarden

  • Algemene actievoorwaarden en spelregels voor win- en reviewacties
    1. Win- en reviewacties worden uitgeschreven door Christineleduc.be gevestigd te Sluis / Nederland. Deze gelden voor online en facebook. Op win- en reviewacties zijn de vermelde actievoorwaarden en spelregels van toepassing die gemeld worden bij de desbetreffende win- of reviewactie. Bij ontbrekende actievoorwaarden en spelregels gelden deze algemene actievoorwaarden en spelregels voor win- en reviewacties.

    2. Deelname aan win- en reviewacties is gratis.
    Deelname via website: door het plaatsen van een bestelling en het gebruik maken van een desbetreffende gemelde P-code.
    Deelname via facebook: door het plaatsen van een reactie op de desbetreffende facebook post.

    3. Iedere deelnemer kan maximaal één keer deelnemen aan een actie.

    4. Deelnemers zijn verplicht tot het verschaffen van correcte, actuele en complete informatie bij de deelname aan een win- of reviewactie. Deelnemers die aantoonbaar misbruik maken van een win- of reviewactie, kunnen van deelname worden uitgesloten.

    5. Deelnemers dienen de Reclame Code Social Media na te leven.

    6. De looptijd van de actie staat aangegeven in de beschrijving van de actie.

    7. Om deel te mogen nemen, moet een deelnemer een minimum leeftijd hebben van 18 jaar, woonachtig zijn in Nederland en geen betalingsachterstand hebben voor een eerder gedane bestelling bij Christine le Duc.
    Alle andere deelnemers zijn uitgesloten van deelname.

    8. De trekking van de winnaar geschiedt willekeurig en op onpartijdige wijze.

    9. Winnaars worden binnen 5 werkdagen na sluiten van een actie persoonlijk geïnformeerd via het e-mailadres waarmee aan de actie is deelgenomen of zoals vermeld wordt bij de desbetreffende actie.
    Met uitzondering van Facebook, hier worden de social media regels nageleefd.

    10. Over uitslagen wordt niet gecorrespondeerd.

    11. Christine le Duc kan, naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving, deze actievoorwaarden gedurende de actielooptijd wijzigen of aanpassen, dan wel zonder opgave van reden de actie wijzigen of aanpassen tenzij dit tot nadeel van de deelnemer leidt.

    12. Prijzen of gewonnen shoptegoeden zijn niet inwisselbaar voor geld of andere goederen dan vermeld in de desbetreffende win- of reviewactie. Voor verkregen actie-, kortings- of vouchercodes gelden de voorwaarden zoals deze zijn beschreven in “Overig verkregen actie-, kortings-, of vouchercodes”.

    13. Indien kansspelbelasting moet worden betaald, zal Christine le Duc hiervoor zorg dragen.

    14. Medewerkers van Christine le Duc zijn uitgesloten van deelname.

    15. De persoonsgegevens die in het kader van win- en reviewacties worden verkregen, worden behandeld zoals staat omschreven in “Persoonsgegevens”.

    16. In de gevallen waarin deze voorwaarden niet voorzien zal een besluit worden genomen door Christine le Duc.

    17. Christine le Duc handelt met haar acties in overeenstemming met de Gedragscode Promotionele Kansspelen van 1 januari 2014.

    18. Op deze voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.

    19. Voor vragen en/of klachten kan contact opgenomen worden met de Christine le Duc klantenservice per e-mail via:
    serviceNL@christineleduc.be

    Ondanks de voortdurende zorg en aandacht die besteed wordt aan de samenstelling van de site en deze algemene actievoorwaarden en spelregels voor win- en reviewacties, kan Christine le Duc niet instaan voor de volledigheid, juistheid, of voortdurende actualisering van de prijzen, voorwaarden, gegevens en afbeeldingen.

    Christine le Duc aanvaardt geen aansprakelijkheid voor directe of indirecte schade van welke aard dan ook.

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.