Winkelmandje

Klantenservice

Uw filters

Service & contact

De 5 meest gestelde vragen (en antwoorden) 

1. Het door mij bestelde artikel bevalt of past niet. Mag ik het terugsturen?
Ja, in principe kun je je bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retour sturen. Om hygiënische en veiligheidsredenen zijn daar echter wel strikte voorwaarden aan verbonden. Welke dat zijn kun je hier lezen: 'Retourneren'. Lees deze goed door om te voorkomen dat je kosten maakt voor retour een retour die niet geaccepteerd kan worden.

Verzend je retourartikel(en) samen met het retourformulier in de verzendoos. Dit retourformulier is je eerder als onderdeel van je pakbon gemaild. Vermeld s.v.p. de reden(en van retour. Heb je geen retourformulier meer? Gebruik dan het algemene herroepingsformulier. Klik daarvoor op deze link


2. Wat is het Christine le Duc retouradres? 
Ons retour adres is;

Christine le Duc B.V.
Afdeling retouren
Watermolen 6
4751 VK Oud Gastel
Nederland


3. Hebben jullie mijn teruggestuurde bestelling ontvangen / verwerkt? 
Retourzending verwerken we binnen 5 tot 10 werkdagen. Deze werkdagen tellen we vanaf de datum waarop we je pakket ontvangen hebben. Na beoordeling van je retour sturen we je per e-mail de status ervan.  


4. Ik heb een actiecode of (bijvoorbeeld Groupon) vouchercode. Hoe kan ik deze gebruiken? 
Selecteer de artikelen die je wil bestellen en plaats deze in het winkelmandje.
Onderaan in het winkelmandje typ je de code in bij 'Heb je een actie-, korting- of grouponcode?'. Klik dan pas op 'Verzilveren'.
Het is belangrijk dat je de bestelling meteen afrondt via de betaalpagina. Ga je terug naar de webshop of verander je iets in de winkelmand, dan blokkeert de code tijdelijk.

Let op! Je kunt maar één code per bestelling verzilveren!

Vouchers zijn enkel geldig tot de datum die op de voucher genoteerd staat, daarna kunnen ze niet meer worden gebruikt.


5. Ik krijg de melding: 'Deze vouchercode is al ingevoerd'. Wat nu? 
Je verzilvert jouw vouchercode, maar maakt de bestelling niet (meteen) af of je wijzigt je winkelmandje. De code wordt dan tijdelijk geblokkeerd voor 48 uur. Probeer je de code te snel opnieuw te verzilveren, dan duurt de blokkade opnieuw 48 uur. Je ziet dan de melding 'Deze vouchercode is al ingevoerd'. Verwijder direct de internetgeschiedenis en de inhoud van de winkelmand. Wacht 48 uur en verzilver de code opnieuw. Rondt dan de bestelling meteen af.​

Webcare


Gratis


Van maandag tot en met vrijdag 8:00 tot 17:30 uur


Gemiddeld binnen 2 uur reactie


E-mail


Gratis 


24 uur per dag, 7 dagen per week 


Gemiddeld binnen 2 werkdagen reactie


Telefoon


Voor dit telefoonnummer betaal je de gebruikelijke gesprekskosten 


Van maandag tot en met vrijdag
10:00 tot 17:00 uur 


Gemiddeld minder dan 2 minuten wachttijd


Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.